Mäh, jag mitt smurto...

... suck, det är ju den 21:a man får släppa hunden och inte den 20:e!!  Jag och datum! JÄMT!!! Dagvild och datumvild. Jag har haft att det är Torsdag idag med... Nåja, nu vet jag inte om jag vill släppa hundarna nu iaf. Tydligen så har en Varg observerats i närheten... Usch va tråkigt!!!!!! Placera lite varg längre söderut mot Stockholm så blir det ramaskri om att vi har för mycket varg, det kan jag lova!!

HÄR kan man kika på vargobservationer... Kan vara bra att veta när man planerar att släppa sin hund.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej gummsan!!!



Dumt med vargar du.. Men som sagt.. dom måste ju få finnas.. Vi har faktiskt en här nere!!! De du!! Den går runt o river en massa får.. lite trist...



Kram på dig!! Saknar dig!! LOVE YOU BABE!!!!

2009-08-20 @ 09:19:37
Postat av: Anna

Sv: OJ, har ni EN?!!? ;) Här springer de i byar och jagar katter! För något år sen satt det en varg ungefär där vi åkte pulka när ni var här!! Finns väl ca 200 vargar nu (SÄGS det), och så vill de öka antalet till över 1000!! Usch, kommer aldrig kunna ha hundarna lösa här :'(



Men, det är bäst att inte ge sig in i ngn diskussion på offentlig mark, då blir man väl halshuggen!!! :P



Nu får du in och skaffa en "riktig" blogg!! blogg.se är enkel och bra! ;) LOVE YOU TO!!!!!!

2009-08-20 @ 09:39:21
URL: http://annawahlgren.blogg.se/
Postat av: Petra

Vad sägs om de utplacerade vildsvinen då? och enligt rykte även utplacerade björnarna.



Enligt ganska säkra källor så har Gbo pappersbruk planterat ut vildsvin för att gästerna dit ska ha något att jaga.. Det skulle fan inte förvåna mig



Ja vargarna går ju även inne i Gbo så det är väl bara att sätta elstängsel ;-)

Kram kram...

2009-08-20 @ 11:29:35
URL: http://pel.blogg.se/
Postat av: Jörgen

Denna vargen du pratar om Lotta,den har hållt till bara 1km från mitt hem och rivit får,,kunde inte släppa min Laika den 1aug på grävling bara för detta :-( men nu är den borta ur länet..

2009-08-20 @ 22:18:08
URL: http://www.123minsida.se/JBJaktsida

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0