Kräftfiske premiäääär!!

Sitter just nu och gruvar mig inför hemfärd... =/ Alltid lika tråkigt att åka härifrån... Har haft det hur bra som helst!! När man väl kommer hem så ska man åka och jobba, vikariepoolen ringde mig och ville ha mig ikväll, så det är bara att kämpa på!! :D  Missar dock lite av kvällens kräftfiske!! Men, pengar är viktigare... Hinner kanske ner en sväng innan familjen knatar hem.  Var länge sen man var med på det nu, brukar vara så mysigt. Grillning och fiske vid "vår" lilla tjärn mitt i skogen....  Nu ska jag försöka få in allt i bilen!!!!!! Hade bilen full när jag kom ner och nu ska jag ha TVÅ hundar med hem, vilket betyder : Inget bagageutrymme what so ever!! :)



Ha en trevlig helg allahoppa!! :P

Kommentarer
Postat av: vivvi

Hej!

Jag eller rättare sagt min dotter undrar var man kan få din bakgrund ifrån? Vi har sett den på flera bloggar så det måste vara en mall man lätt kan hämta.

Vivvi

2009-08-14 @ 20:15:07
URL: http://gottochenkelt.blogg.se/
Postat av: Vivvi

Tack så hemskt mycket för tipset. Nu blir min dotter glad. Har du fler tips så är det välkommet. Dina blommor och fjärilar antar jag är gjorda i photoshop.

Vivvi

2009-08-15 @ 09:12:29
URL: http://gottochenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0