Kissie Nya BloggDrottningen!

Läste Aftonbladet nyss!!
Hahaha... Jaa, vad säger man?! Grattis??!
Undrar just vad som krävs av mig för att knuffa ner henne från tronen!!? :))
Måste byta livsstil totalt, och istället för att klippa mig i en fjånig Mohawk frilla, ska man kanske skaffa peruk?! Ja, för att bleka mitt hår skulle vara total katastrof! Trust me!! Been there, done that! Ni som gick med mig i högstadiet kanske minns det vackra morotsröda svintohåret?! :D


What to say? Tur jag inte är fjortis! ;)

Vet faktiskt inte vad jag tycker om Kissies blogg! Får väl erkänna att jag gluttat in ngn gång, men näääee... Visst, man får sig ett gott skratt mellan varven, men näääee! Hon provocerar till max och fjortisar hugger efter henne. Lägger man där till bröstförstoring (kommande), läppförstoring och lite blondie så har vi ett vinnande bloggkoncept!
Våra bästa år, släng er i väggen!

Si så där ja, nu har hon fått lite reklam från oväntat håll! :))

Kan väl tillägga att jag inte alls är intresserad av att bli en ny bloggdrottning, jag är glad över min trogna lilla skara i... Karlskrona, Falun, Borlänge, Smedjebacken, Eskilstuna, Norrköping, Göteborg, Kalmar... ... .... ... .. . 

PUSS PÅ ER!!!

Kommentarer
Postat av: jörgen

vilken underbart seriös tjej, precis en sådan tjej som alla killar vill ha (inte) ärligt talat så vet jag inte hur hon tänker ? Gör hon det för uppmärksamhet eller är d sån hon är ? Stackars brud isf :-) ha de bäst anna

2009-08-27 @ 13:45:12
URL: http://jbjaksida
Postat av: jörgen

känns som om du inte behöver det :-) naturlig skönhet är det bästa , det kommer man långt med. bimbos ser man ju inte direkt på med respekt, snarare förlöjligar dom sig själva bara,medvetet eller inte ?

2009-08-27 @ 15:26:19
Postat av: Anna

Ja, inte är hon någon bloggdrottning för mig direkt O_o Men, men. Man får väl gratulera eller något.

2009-08-28 @ 00:50:41
URL: http://ystravirvelsvans.blogg.se/
Postat av: Karin

...och så Tärnsjö. =)

Ha,ha...

Förstår inte hur de där bimbosarna kan bli så kända ?

Herregud, det är väl inget att läsa i deras bloggar heller !

Tacka vet jag oss "vanliga" människor, som skriver om vettiga saker ! =P

På tal om annonsen för One.com, så tror jag nästan jag har dem med hos en annan affiliate också, så jag kan nog annonsera för dem ändå. =) - Vet inte om jag vill dock.

De är som sagt inte jättebra, och jag vill annonsera för saker folk kan ha verklig nytta av när jag tipsar om grejer.

( Utom möjligen annonserna som ger betalt för klick då... He, he... Då kan jag göra reklam för nästan vad som helst... =D - Fast då har jag ju inte skrivit något om det, och rekommenderat det heller.)

Men det blev en kul liten story när de nekade mig i alla fall.

Undrade sååå vad som kunde vara fel ;)



Hoppas du får en trevlig helg !

Grattis till jobbet förresten !

2009-08-28 @ 12:59:07
URL: http://karin.hermansro.se
Postat av: Bimbo Boy

Jag förstår inte att folk läser bloggar som Kissies. Hon är en usel förebild för ungdomar och bloggen saknar helt innehåll och personlighet enligt mig. :)

2010-01-19 @ 16:10:58
URL: http://bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0