Imorgon smäller det!

Yes! Imorgon är det den 20:e Augusti! Vad är det med det då?? JO, då är det tillåtet att släppa sin hund!
Då ska jag be farsgubben ta med mig ut till jaktmarkerna så vi kan släppa hundarna... Har varit frustrerande att inte få släppa dem när de har hittat spår. Vi släppte dem nere i Västmanland i början på Augusti och de var jätte duktiga! Inga färska spår dök upp i området dock. Var lite för varmt så djuren var inte på språng direkt.  (Jagar man vildsvin så är det tillåtet att släppa hunden från den 1 Augusti! )





Träningsärken har kommit smygande efter Måndagens match!! Känns gött att känna att man gjort lite nytta! Tusan va bra vi spelade, synd att vi förlorade, men... Det var ett lag som spelat korpen några år och bara killar vi möte så... Vi är ju 50% tjejer i laget, så jag tycker vi gör det bra!!! HEJJA BK TÅPAJ! Längtar till avslutningsfesten som antagligen går av stapeln hos syster o Pär i Blge.... 

Nu ska jag plugga lite, sen blir det skola kl 13.00. Svenska står på dagens agenda. Lyckades  sälja en till Matte bok igår. så jag ska komma ihåg att posta dem med! Lagt bud på en Engelska bok med, får se om jag lyckas lägga vantarna på den. Har inte lust att slänga ut flera hundra på en NY bok. Så det så! :)

Kommentarer
Postat av: Hanna :)

Härligt namn på laget! Bk tåpaj ;)

2009-08-19 @ 10:18:25
URL: http://everyheartbeat.blogg.se/
Postat av: Stefan Falkelind

Ja då blir doggarna glada när de får ut och söka. Besök gärna mina annonsörer. Jag har besökt dina.

2009-08-19 @ 20:23:42
URL: http://falkelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0