Det finns hopp om livet!

Mamma mia!! TJOHO!!! EN STOR sten har lättat från mitt bröst!

Först fick jag lönebeskedet för Juli. 2 dagar gav  ca: 1600:- Hade räknat med några hundringar bara!
(Lite pengar för er = MYCKET pengar för mig! )
Sen kommer BOSTADSBIDRAG för Maj, Juni, Juli och Augusti! KORS i taket! Det var på tiden!!! Det betyder att jag kan leva ett tag till :)  Började tvivla ett tag faktiskt... Nu återstår det att se när Aktivitetsstödet från FK kommer.


Regnet fortsätter att ösa ner och själv skulle jag vilja gå i dvala ett tag. Blir så deppig av detta väder! Tror jag ska passa på och beställa lite linser nu när man har pengar en stund, har saknat att använda linser. Använder glasögon hela tiden numer. Skit att det ska vara så dyrt med synfel!! Om jag hade råd så skulle jag banne mig gå till en ögonklinik och bli kvitt glasögonen. Va skönt det skulle vara!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0