Blondinbella drottning nu??

Ooo my vad det svänger... När är det min tur då?!?!?! :))  Tydligen så leder nu B:Bella med ca 718000 besök/vecka över Kissies ungefärliga 660000 besök. Oooo my... Kommer jag ens upp i dem besöken i min livstid??

Och vad skiljer sig igentligen en proffsblogg mot en privat blogg??  Tydligen så är blondisarna proffsbloggare medan Tjejen Kenza är Privat blogg som har ca 695000 besök/vecka! 

Jag fattar ingenting, har ingen lust att ta reda på det heller ..
Med detta inlägg vill jag nu annonsera ut att: JAG HAR INGET LIV!!!!  ;)

Over and out!   (seriöst,, NU ska jag sova! )
Zzzzzzz...



Kommentarer
Postat av: Maja.

Har också suttit och funderat kring storbloggarna och inte direkt kommit fram till något vettigt. Vad är det som gör dem så intressanta egentligen? (jämfört med en annan svensson). Blondinbloggarna förstår jag mig inte alls på, det enda de gör är ju att provocera:S

2009-08-28 @ 12:11:13
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0