Grattis Ludde!!! =)

Ja må han leva, ja må han leva, ja må han leva uti hundrade år... Javisst ska han leva, javisst ska han leva, ja visst ska han leva uti hundrade åååååååår!!

Hurra Hurra Hurra Hurra!!

Hoppas din dag varit bra och att kvällen blir super!!
Lotta har lovat mig en bild på din tårta sen,,, Rosor, stjärnor, fötter och ormar... Eller hur var det??  Haha, tyckte iaf det lät väldigt spännande. Den där Lotta kan hon, hoppas det blev gott.

Jaa, vad ska vi hitta på att skriva om? Bilen?? Hmm... Den står iaf på en verkstad nära dig, eller ja,, nära besiktningen iaf. Var en del som skulle fixas och har inte hört ngt från dem än, lämnade den igår. Tänk om den gått och dött?! =(
Dyrt blir det iaf hur jag än gör. Svider surt i hålet jag redan har i fickan. Men, bara att betala och se glad ut.

Idag har det iaf varit en underbar VARM vårdag! Blev svettig som en gris när jag gick för att hämta Nathalie!! Jisses, var  grader iaf! Dumt att ha vinterjackan på då ;)  Tänkte jag skulle dokumentera våren här i Bjurs! Tog kameran och begav mig ut för att hitta vårtecken och vårblommor!! Haha, jaa... De finns säkert där under snön,, ska bara smälta undan iaf 40 cm snö först! Bifogar iaf bilder tagna idag,, på den kommande våren! =D
Håll till godo.. 

Ps.. Börjar verkligen tröttna på huvudvärken jag haft varje dag i över två veckor nu.... 


 



    

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ludde hälsar och tackar!! han fick en ny cykel, han blev jätteglad! Sa att detta var den bästa dan i hans liv.. : )



Du ska få bild på tårtan.. James ska bara lägga in bilderna i datorn först..



Va mycket snö ni har!!!! Här är det riktig vår!! : )

Snödroppar, krokus, blåsippor och snart påskliljorna med... Inte avis på snön längre... ; )



KRAM!!!

2009-04-02 @ 19:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0