God morgon!!

Ska alldeles snart dra igång och baka lite cookies och hoppas att det kommer lite folk i eftermiddag/kväll. Strålande solsken ute, blåser knappt någonting och det är redan sju grader varmt. Åkte förbi smälingen igår och hälften av isen var borta nu,, SNART så!! Idag måste den nog skölja helt!! Snart är SOMMAREN här!!

Önskar bara all värk kunde försvinna nu! Käkar tabletter morgon och kväll och det gillar jag inte riktigt. hatar medducin! Lite smärta har väl ingen dött av?! Men, smärtan påverkar allt jag gör och framför allt min ork och mitt humör. Inge roligt...
Igår var oxå en dag som jag kunde börja tokböla åt allt! Så då kan man ju räkna ut med lilltån vilken tid i månaden som är på G ! =P 

Ha en strålande dag idag!!

Kramar om!!


Nalle Puh:

"Kanin är begåvad. Och han har Hjärna. Jag antar att det är därför han aldrig begriper någonting."


Kommentarer
Postat av: Lotta

Godmorgon på dig med :)!!



Här är det också strålande väder och jag ska snart ut i det fina vädret och njuta...



KRAM

2009-04-23 @ 10:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0