For you, my love!! :)

Ja, det är allt bra tur man har Lotta, annars hade denna blogg sett ganska tom ut!!
Hon är på mig dag ut och dag in om att jag ska skriva...  Anything for you my love....... ;)

Jag har iaf varit barnledig en heeel helg!! Hallelujah! Det händer ju inte allt för ofta. Å vilket väder jag har fått njuta av till på köpet, Helt underbart! Jag har varit ute en hel del och lekt i geggamojjan, spade i ena handen och en kopp kaffe i den andra. Det finns inget roligare än att dika bort vattnet från en lerig gårdsplan!
Helgen har i stort varit ganska lyckad,, något missöde på något man hoppats på, men man kan inte få allt...
I detta har jag då insett att man måste våga ta chansen,, våga leva... Kanske ska man ibland ignorera vad andra tycker och tänker. Rykten kommer och går,, gud vilka rykten jag hade i Skåne pga att jag umgicks med en viss donna!
Helt absurda rykten igentligen!! Men, folk pratar och det finns inte ett skit man kan göra åt det,, bara leva sitt liv och fortsätta leva. Sluta inte leva pga vad andra kan tänkas tro och tycka.

Idag var det iaf pimpeltävling på Smälingen som vi ordnat här i Byn Västanberg... Underbart väder!! Inte så mycket fisk, men det är umgänget som är det viktiga. Stöpis var det så man sjönk ner mellan varven.. Så jag gick mest och skrattade mig fram på isen. 5 minuter innan skottet för avslutad fisketid avlossades så kom mamma på att de glömt vågen de sa väga fiskarna med! Anna!! SPRING!! Jo tjena... SPRANG som en gasell på isen och sjönk var och vartannat steg!! Slängde mig in i brors räcer och hämtade vågen! HJÄLTEN för dagen blev jag =)
Fick då även äran att läsa upp segraren och resten i barnklassen, roligt var det att se de glada barnen hämta sina priser. Vissa hade fått en hel del fisk...  Duktiga 5 åringar som lyser upp när de får napp!

Näää Lotta, Nu orkar jag inte skriva mera!! Du får nöja dig med detta =P

KRAAM! Ta Chansen!! Det kan vara värt det!! ;)


Kommentarer
Postat av: Lotta

:)

Du vet att jag älskar dig gumman!!! SÅ kul o läsa om alla dina bravader i bloggen, måste ju nåt o göra ju.. ;)

Synd att helgen inte blev som planen men som du säger, chansa och lev!!! jag vet vilka rykten som spreds i Skåne och man kunde inte annat än att skratta åt dom.. Patetiskt.... Man ska kunna umgås med vem man vill utan att en massa rykten sprids.. Avundsjuka och rädlsa för saker som inte följer normen är ofta orsaken...

Kram!! :) :)

2009-04-05 @ 19:42:34
Postat av: Anna

Glad jag kan glädja dig med att läsa om mitt eländiga liv =P

Mm,, hade väl aaaldrig trott att lilla blyga jag skulle få sånna rykten!! =O)



Men men, glad jag kom ur det sällskapet med livet i behåll ändå! Otäckt på slutet... Huvva!



KRAAAM!

2009-04-05 @ 22:32:40
URL: http://annawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0