Back in Tumbo!

Japp... Då var man i Tumbo då! :) Känns konstigt att vara tillbaka till mitt gamla hem som man hade tänkt bli gammal i!! Men, saker blir aldrig som man tänkt sig... Jätte fint är det här iaf,, solen skiner och gräset är grönt. Allt är sig likt förutom att det inte längre är mitt hem. Barnen leker och hundarna går lösa i trädgården!! Helt underbart... Själv går jag och dricker kaffe och kikar i rabatten på blommor som börjar kika fram och äppelträd som skulle behöva klippas! Men jag vet inte, det kanske är för sent nu att dra grensågen i träden?? Hmm... Får googla lite och se om jag får några tips.

Igår grillades det och så satt vi ute och käkade på kvällskvisten, märks att det börjar bli sommar nu!! Snart sliter jag av mig linne och kjol och hoppar i bikinin istället!! =D

Ut i solen nu alla glada!! Njuuuut av att sommaren kommit! 

PUSS!!!

Ps.. Googlade snabbt nu och enligt odla.nu så kan man klippa äppel och päronträd året runt!!! ;)  Ds.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Skönt att ni har det skönt.. :)



Här är det sommarvärme!!! Hector ligger inne och flåsar, jag ska snart upp i spåret och springa en runda och ikväll blir det grillat och lite viiin ;).



Längtar till ni kommer ner!!

Kram

2009-04-25 @ 14:54:00
Postat av: Anna

SVAR: Här är med sommarvärme!! ;) Jag springer runt i bikini!!! =)))) TjohoOoo!! Tänkte jag skulle sno en crosshoj här och köra innan jag blir FÖR lullig!! :P Har klättrat i päppelträden här idag! Varit riktigt barnslig....

Ska grilla kyckling ikväller....



Åååh, jag längtar med tills vi kommer ner! Saknar dig stump!! KRAAAM!!!

2009-04-25 @ 16:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0