Fototriss...??

Har sett flertalet som sysslat med fototriss och jag börjar bli nyfiken på att testa på det jag med... MEN, jag har så dålig fantasi när det kommer till att hitta motiv!! Så fototriss lär bli en utmaning för mig, men, jag tycker det är roligt att stå bakom kameran så,,, jag ska göra ett tappert försök. Får se om jag lyckas få till något denna vecka. Bjuder på tre bilder på min vackra Linnea så länge,, som förövrigt fyller 12 år nästa vecka!! :)









Igår var vi på Friidrottsträning för Nathalie, kallt som tusan var det! Längtar tills inomhusträningen börjar... I OKTOBER!! Igår var iaf andra gången hon testade på friidrott, och jag tror det passar henne som handen i handsken... De fick testa på att springa lite igår från olika "stártställningar"... Hon lyckades komma först över mållinjen alla 5 gångerna, gissa om att hon blev mallig! :)  Jag hoppas hon kommer tycka det är roligt i fortsättningen med...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0