Laglig på väg...

Tjosan!

Jodå, besiktningen gick kalasbra igår! Nu kan jag köra min Skruttbil helt lagligt ett tag till, det känns hur bra som helst. Bussen gick igenom den med, lite småfix som ska göras bara så ingen efterkontroll behövdes. Skönt!

Idag har jag och samboliton varit till Borlänge en sväng. Skulle visst komma en motor hem till oss idag, men den stannade i Borlänge. Vi tog Skoda Pickisen för att hämta den, men det stora "paketet" gick naturligtvis inte på flaket!! Fick låna bil med släp och dra hem den... SÅ, nu sitter jag helt ensammen. Motorn var givetvis nerplockad så den ska byggas ihop igen. Pojkar och deras leksaker, får väl vara glad om jag får se honom alls nu när Dragracing säsongen kör igång! :)

Imorgon var det meningen att jag skulle hänga på några brudar på spinning, men de bangade så jag ska vara med på måndag istället! Lika bra det då man är hur slö som helst, torsdagar är ett tuffare pass och jag vet i ärlighetens namn inte om jag kommer greja det. Anna och cykel är egentligen ingen kanonkombination, men men. Allt ska testas minst en gång, nu är det spinning som ska testas! :D



See yá!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0