Har det redan gått en månad??

Tja, vad är det man säger? Tiden går fort när man har roligt!! :)

Försökte mig på ett inlägg här för ett tag sen, men det blev så kluvet!! Inget av det handlade om mig egentligen. Det var blandade känslor av kärlek, lycka, sorg, orättvisa och många andra funderingar...
Kändes så fel att skriva om min lycka när någon jag känner har det så oerhört tufft!! Men, det kanske inte är rätt att tänka så heller? Jag vet inte. Jag är iaf oerhört glad att jag har mina två prinsessor, och att de är friska och fulla i liv...  Styrkekramar till er L.


Vad har hänt denna månad då?  Det vet de jag känner iaf! ;) 

*Melodifestivalen!!! Rätt låt vann!!
*Jag har blitt "matte" åt 2 helmysiga katter vid namn Wincent & Dino!!
*Har klarat av 4 kurser på Uska utbildningen!!
*Har varit på Buddy Holly!!
*Har klarat av en BandHero kväll med brorsan +familj!!
*VÅREN är på gång!!
*Jag har gått och blivit svarthårig!!
*planerar möblering för fullt!!
*Röjjer ur garderober!!
*Förnyat körkortet!!

Ja, det var säkert en hel del mer som hänt denna månad....  ;)


Här är bilder på mina nya familjemedlemmar! :)


Ja å Wincent



Dino


Åså...




Prinsen & jag... :D


Kram på er!! :))

Kommentarer
Postat av: Lotta

Bloggtorkan över nu ;)

He he.. Jag är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ glad för din skull!! Du är värd allt och lite till!

Min bästaste Anna!!!

Kan hålla med om att rätt låt vann, o så underbart med lite nya fyrfotingar:) Då slipper du nog mössen nästa vinter;)

Jättekul o få se ett kort på tvåbeningen med!!! ;) ;)



Kram!! Miss u!!

2010-03-15 @ 13:26:10
Postat av: Fröken Viktig

Söta missar :) Visst är det härligt att solen har hittat till oss :) Ha en fin dag. Sara

2010-03-15 @ 13:58:35
URL: http://www.frokenviktig.com
Postat av: Anna

@ Lotta.

Hehe, Vet inte! :) Visar sig!!

Du är helt underbart go älskade vän... Tack!!

Ska bara lära de där fyrfotade att inte vara rädd för allt, så hoppas jag att mössen håller sig borta! ;) Jätte mysiga är de iaf! (katterna)



Mmm... Min tvåbening och älskling!! En riktig klippa att luta sig mot... <3



Saknar dig med,, kanoner mycket!! KRAM!

2010-03-16 @ 11:13:14
URL: http://annawahlgren.blogg.se/
Postat av: Lina

Fina Anna. Min sorg blir inte mindre av andras lycka, och jag är så glad att du har hittat kärleken igen! tack för att du tänker på oss och skriver om våra små, det gör mig varm i mitt mammahjärta. Kram!

2010-03-17 @ 11:00:37
URL: http://livetefteralice.blogg.se/
Postat av: Micke

Kanske jag som ligger bakom bloggtorkan;) Jag ska försöka ge Anna lite andrum emellanåt så blogg världen får sin del också... Kul att du refererar till mig som en klippa, känner mej mer som en klumpiduns :P

2010-03-17 @ 13:33:44
URL: http://www.joneskog.com
Postat av: Karin

Åh, så fina katterna var !

Gosiga ser de ut att vara också, ( I alla fall Wincent ) så du får väl många mysiga stunder med missarna nu.

Härligt !

2010-03-28 @ 20:24:23
URL: http://karin.hermansro.se
Postat av: Johanna

Hej, jag bara undrar om din hund som heter Akita är en Akita eller är det en annan ras på den? Många kramar //Johanna

2010-04-23 @ 19:50:36
URL: http://meller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0