Oj, va starkt det blev...

Jisses, vet inte vad jag tänkte på när jag öste i kaffet i filtret! Starkt blev det, och jag är ju inte den som brukar påpeka det! Kanske behövs lite extra koffein så jag vaknar till liv... Har lite att göra känns det som! Pluggandet rullar på, men det är i ett rasande tempo. Fick lite panik igår när jag insåg att en halv vecka gått redan! I helgen lär jag ju inte ha tid att plugga ett endaste dugg, kommer ha massa annat roligt för mig då. :))

Sitter och ska försöka skriva ihop uppgift 1 i Vård och Omsorgskursen, går sådär då det är väldigt luddigt förklarat! Man får klura en hel del själv hur man ska skriva för att det ska bli som de vill ha det. Men, det ska nog gå bra... Jag är extremt motiverad iaf!!


I Tisdags var jag med lilltösen till röntgen avdelningen på sjukhuset, skulle kolla upp bröstryggen och halsryggen då hon ofta har besvär med nacken och en knakande rygg... Brukar även ha ont i ryggen lillskrotan. :( Så, nu väntar vi på svar om det syns något. Skulle nog få en remiss till barnmottagningen vilket fall som hellst. Vilket är kanon!! Köpte ett par skidor till henne på väg hem av en jobbarkompis till mig! Så nu ska vi bara leta fram mina skidor med och bege oss ut i skidspåren! Blir en vacker syn,,, skulle haft en dragsele till Akita så hon fick vara med och dra lite.

I know. Fortfarande kass med bilder... Bjuder på gamla vinterbilder i stället...





Kommentarer
Postat av: Jeanette

sv: Just Ringaren i Notre Dame är jag faktiskt inte så förtjust i, tyvärr. Men Disney över lag är ju helt klart bäst. Är man sugen på att se något lättsamt så är ju det perfekt!

2010-01-21 @ 14:30:15
URL: http://throughtheeyesofabutterfly.blogg.se/
Postat av: Henrik Olsson

Starkt kaffe är det enda som gäller :) Trevlig helg!

2010-01-22 @ 13:28:16
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0