Kyligt eller??

Sibirisk Vinter!! Va sjutton är detta?? Ner mot 30 graders kyla är inget jag är ett stort fan till... Nu i skrivandets stund är det nog "bara" 21 grader kallt ute. Jag har burit in 6 korgar med ved idag, är SÅ glad att jag har kamin i fyra utav rummen. Har 21 grader varmt på nedervåningen nu, men uppe är det nog en 26 grader. :)

Är glad att vattnet inte frusit denna vinter iaf, annars brukar det lätt göra det här. Kupévärmaren har blivit placerad under slasken ett antal gånger under tidigare vintrar. Nä, värmen välkomnas!!



Gammal låt med Leann Rimes kommer här.... Ack så härlig! :)




Kramas lite extra mycket under denna bitande kyla!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Såna dagar är det skönt o bo i lägenhet... Med öppen spis o bara myselda lite..;) Meeen, jag hade faktiskt hellre bytt med dig :D Älskar ditt hus!! O dig med såklart;)

Puss!!!!

2010-01-06 @ 14:43:25
Postat av: Anna

@ Lotta

Du e go du!! Älskar med mitt hus, och skulle inte byta det mot en lägenhet! :D Laaavv jo!!



Puss å Kram och nyp i stjärten! :P

2010-01-06 @ 15:02:11
Postat av: Petra

Värmande kramar från Gbo, men iofs tror jag du har det varmare än vi ändå med värmen så fint utspritt :-)



Kram kram

2010-01-06 @ 19:19:33
URL: http://pel.blogg.se/
Postat av: StoppaKissie

Hjälp till att sprida StoppaKissie bloggen, Så att läsarna hittar tillbaka igen efter avstängningen på blogg.se

2010-01-07 @ 14:53:41
URL: http://www.StoppaKissie.bloggplatsen.se
Postat av: A S T R I D

Fin blogg :)

2010-01-07 @ 17:00:01
URL: http://astridfristrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0