Kaffe på morgonen är underskattat!

SÄRSKILT när man gått upp som en isbit, tänt en brasa eller faktiskt TVÅ brasor, en i köket och en i vardagsrummet. Man tar sin kanna och ska fylla på vattnet, men hallå!!? Va i h---- !!  Fryst igen!! Var man inte sugen på kaffe innan så blir man det när man inte har tillgång till vatten... jag lovar!! Nu tog det en 20 minuter innan jag fick till det, trippade till farmor och farfar och knyckte en kopp medan jag väntade på mitt eget. :)


Jag har fått lite prestationsångest gällande bloggen.. Varför skulle du hitta hit för?! ;) Blir ju alldeles ställd, vet inte vad jag ska skriva riktigt... Igår lyssnade jag och barnen på Glee låtar hela dagen tror jag!! Ni vet Glee?! Den där serien på fyran, Torsdagar klockan 21! Jag och Linnea sitter bänkade framför tv:n och tittar. Kikade även på en del youtube klipp från serien.. Me like!! :D













Fast denna scen är nog den roligaste! Japp, jag är lätt road ibland, men jag och stortösen skrattade så vi grät när vi såg denna scen!! :))



Summa sumaro:  SE GLEE!!!


När jag satt och letade efter Glee klipp så hittade jag denna "gamla" goding! Har lyssnat på honom tidigare när han sjunger som en tjej! Denna gång gör han duett med sig själv! Lyssna och njut!

 




Puss Blåggäään!

Kommentarer
Postat av: Liiinda

Fin blogg ! :D

2010-01-10 @ 12:03:56
URL: http://lindanguyen.devote.se
Postat av: Lotta

Kaffe är ett måste!!! Kände att huvudvärken kom smygande och insåg att kaffet hade glömts!! bort i allt plugg!! Nu e ordningen återställd och sitter med en kopp java o njuter av lugnet innan skolan :)



Kram!!

2010-01-12 @ 11:13:36
Postat av: Jenny

SV: Nja, inte om det nu är hårt. Men tack för tipset. :)



Tack så mycket, det hoppas jag med :)



Kram

2010-01-14 @ 21:06:47
URL: http://thebigtowngirl.blogg.se/
Postat av: Annica

Shit, den sista videon där tog mig med storm! Är det verkligen han som sjunger kvinno-stämman!?

2010-01-16 @ 20:53:56
URL: http://nannica.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0