Ett gott nytt år... 2010!

God fortsättning!!

Hoppas ni haft ett helt underbart avslut på 2009 och en extremt bra start på 2010!! Nyåret firades för min del hos min syster i Borlänge... Var helt underbart roligt och vilken mat sen!! TACK underbara vänner... Både gamla och nyvunna! Kvällen varvades med tre rätters, sprit, musiklek, Julklappsleken och sing star!!  HUR roligt som helst, dock fick man inte deltaga i musikleken allt för mycket då det fanns blockkort som man kunde kasta på deltagarna! *bläää* Fick några sånna kort på mig! Men men, det betyder väl att man ÄGDE!!  Oja, det är min ödmjuka sida som talar nu. :)

Vet ni,, det viskades i mitt öra att 2010 är kärlekens år! Väntar spänt med att se vad det betyder......
Livet är bara lite komplicerat, gudarna ska veta att jag har många hack i hjärtat sen tidigare förhållanden!!! Men, man kanske ska våga kasta sig ut igen?? Kanske är så att man bara inte hittat rätt, och att man tvekat just därför?! Jag vet inte,, men jag hoppas!!  "Den som vågar, vinner allt!!"

Ha ett riktigt gott 2010!!





 

 


Kommentarer
Postat av: Lotta

Gott nytt älskling!!



Du ska se att 2010 blir kärlekens år och att du får ett underbart år... ;)



Kram!!

2010-01-03 @ 19:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0