Det som skrivs i bloggen slår in,, fast motsatt?!

Ja, jag skrev ju att jag var glad att inte vattnet fryst för mig! Moahaha fick jag för det! Idag frös just vattnet!! :) Jahapp, bara till att öppna upp under diskbänken det så att värmen kom åt det frysta, sen besteg jag täckbrallerna, greppade snöskyffeln och trotsade kylan för att kasta lite snö mot husväggen! Å jodå, Anna grejjade detta helt själv, tog inte så lång tid innan jag fick vattnet rinnande igen... Bäst att hålla sig hemma nu. Hade dock varit lite nice om det varit varmare. Blir lite ensammen när det är kallt! :( Den där Kung Bore diggar jag inte just nu...


Hur ska jag skriva nu då? För att få det att gå min väg?? Jag är glad att det är kallt så jag inte får besök?? Tjaa, vi kan ju försöka med det iaf! Skadar väl inte kan jag hoppas....


Nä nu ska här mysas med barnen... En viss saknad känner jag inom mig!! Damn... Bajs bajs,, men men! Den som väntar på något gott?! Får ta morotskaka istället. Bra substitut. Men först ska piplisan Akita ut och kissa lite granna.... Have a really nice week-end! 

Annas party låt för tillfället:

 

 Eller så kan man lyssna på lite parodi av samma låt här:   :)

http://www.youtube.com/watch?v=bCGmjmazE5c




Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

Tack och lov har jag klarat mig från frusna ledningar, men blir det kallare kan vi nog bilda klubb...

2010-01-08 @ 22:44:33
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Carro

Ja asså herregud, han är så jäkla rolig. Han behöver inte ens anstränga sig. Haha, om du inte har sett Nitro Circus så borde du se! VÄrldens roligaste program med massa stunts och Travis Pastrana. Andra kända motocross förare med. Men han är en verklig levande legend.. Vilken kanal såg du på?



ha en bra helg! Sov länge och var uppe sent, hehe. :D

2010-01-08 @ 23:58:52
URL: http://chitay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0