Mamma Mia... Nu dör dom!

Första konstaterade dödsfallet av Svininfluensa i Sverige har då kommit till slut...

Möjligen har ytterligare en dött, men det väntas provsvar tydligen. Usch. Tycker det är lite läskigt då de som drabbats värst är de runt 30!! Mamma Mia, jag vill inte vara 28 just nu... och bara för att jag alltid sluppit undan vanliga influensor, så får jag säkerligen denna! Var är vaccinet?? Varför ska man börja vaccinera när alla redan fått skiten?? Tror jag ska isolera mig och barnen tills allt är över...  Vi bor ju redan vid världens ändå så... :))



Nu ska här skjutsas barn till skolan, sen hem och ut med hundar och vänta in sotarn!!


Kommentarer
Postat av: tofva

Hej!! Men vad roligt..haha, ja falun är ju trots allt inte sååå stort:) men väldigt mysigt tycker jag. Ha en toppen tisdag. Mvh Tofva. Rosa Prinsessa

2009-09-01 @ 08:31:29
URL: http://tofva.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0