Höst!

Ja, nu går det väl inte att missa att det blivit höst!!?  Minusgrader på nätterna här nu. 2 mornar har jag fått skrapa rutorna när jag kör barnen till skolan! Usch och tvi... Min bil är inte vinterrustad för 5 öre. Har inte råd att fixa den heller. Hm... Kanske ska köpa en billig skrutt bil över vintern?? Nåja, det löser väl sig för hoppningsvis.

Känner att jag har tagit åt mig liiite för mycket nu! Min hjärna kokar och jag får blackouter i tid och otid. Senast igår på Engelska lektionen!! Det stog HELT still när jag skulle skriva. Enkla simpla saker... Ett tecken på stress?? Ääh, sånt har jag inte tid med. Kan ju inte sluta leva när det blir lite mycket heller.

Akitas tass börjar läka nu, tack än en gång Petra för lån av skor till henne. Funkar jätte bra! Idag blir det lite skola igen. Svenska dag... Har precis skickat in ett referat. Tycker det är så svårt att skriva ner det man vill ha sagt i ett kort och kompakt format! Här fick vi använda max 350-400 ord, tror jag tillslut lyckades få ner det till 392 ord! Preciiiis på gränsen med andra ord! Återstår väl att se om det blir IG!!! :)

Igår var jag och Linnea in till stan för att handla nya kläder till henne! Vi mötte upp min mamma med. Så nu har hon nya kläder minsann! Av sin pappa fick hon en väska, nya finstövlar. Av mig fick hon en Ullkappa, jeansleggings, skjorttunika, linne+top och ett par innegympa skor. Mamma köpte byxor, en tunika och en stickad tröja, av min syster fick hon jeans. Nedrans unge om hon säger att hon inte har några kläder nu!!

 
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0