Glöm inte radion idag!!

Känner mig så snäll så jag postar en länk till radio dalarna, så har ni ingen ursäkt till att missa dalatoppen idag mellan 11 och 12. Syster min sa att hon skulle vara där och prata 11,30... Men dalatoppen pågår under hela timmen, så jag tänker lyssna då. Kommer missa första kvarten kanske, ska som bekant klippa mig 11,30! ;)

Tryck HÄR för att komma till webradion!


Förövrigt så vaknade jag helsnorig idag, skit oxå!! Hoppas inte feber kommer på detta med... Då blir jag lite smått ledsen! Men glöm att jag kommer ställa in min nöjestripp i morgon!! Den har jag sett fram emot i ett par månader!
Så nu måste jag packa min väska och fundera på vad jag ska ha för kläder! Alltid samma visa.... TUR att jag inte har garderoben full som många andra!!! :)

Har märkt att min blogg inspirerar en annan blogg... Hahaha,, skriver jag en sak, så står det inte på förrän det skrivs ett liknande inlägg i en annan del av Sverige! Så från att vara någon som inte var vatten värd till en inspirerande förebild!?? ;D  INTE ILLA!!!

Tja,, kanske!! :) Vi får se om jag vill ha så lång lugg.... Men den var TUFF!!


Kommentarer
Postat av: Lina

Den är ju SUPERTUFF, kör på den! Passar din personlighet ;)

2009-09-03 @ 10:08:22
Postat av: Hanna

svar: Ahha. De är fina! Själv har man en eurasier.



Ah mycket fin frisyr! Borde du satsa på :)

2009-09-03 @ 11:49:36
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/
Postat av: TereseErica

Jättefin blogg! =)

2009-09-03 @ 13:55:31
URL: http://tereseerica.blogg.se/
Postat av: Rebecca

sv: aha okej, får hoppas att den finns i min storlek då! ;d

tacktack :) ha det bra!

2009-09-03 @ 18:20:50
URL: http://becu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0