Tack!

Tack ska ni ha som kommenterat om att rensa själen! Det värmer att höra stöttande ord... Nu kan jag lägga detta bakom mig och se frammåt!! Kramar till er!!




Har fullt upp med pluggandet nu, idag hade jag svenska i hela tre timmar! :) Lite soft är det när det kommer till den punkten, men man måste plugga desto mer hemma. Hade riktigt roligt idag på lektionen! Skrattade gott åt en härlig kommentar som jag inte kommer ihåg nu, men skoj var det iaf. De två sista gångerna har tjejerna svikit gruppen så jag har varit själv med grabbarna. Idag var vi bara tre stycken... Men det är roligare när man är få, blir lite mer personligt och man törs ta för sig lite mer....

Imorgon blir det att jobba från klockan 12 till 21! Lång dag, men det ska nog gå bra. Oo, en liten rolig grej... Började snacka med en person uppe från Bollnäs, och då råkade jag nämna att vi köpt hundarna i Alfta. (ligger i närheten där) Nej men så roligt sa han då, vad heter han då??  Visade sig då att de jobbade ihop! Hihi, han kände Akitas mamma!! :D  Världen är bra liten ändå!

Ha det gott alla underbara människor där ute!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej!

Håller med de andra: stå på dig, gör det som är bäst för dig och flickorna och skit i vad andra tycker! Jag länkade förresten till ditt inlägg om Alice idag, hoppas det är ok.

Kram!

2009-10-08 @ 11:42:01
URL: http://livetefteralice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0