Rensa själen...

Piju... Så skönt det är att rensa ut det som har gnagt på en en längre tid! Jag har hållt inne och svalt en hel del kommentarer som har sårat mig väldigt mycket... Kommentarer jag fått under en period som jag mådde as dåligt. Vilket denna person mycket väl visste om. Istället för att vara förstående och vänlig som tidigare så ströddes istället några liter salt i såren! Igår fick jag nog och orkade inte vara tyst längre... Jag skrev ett mail och förklarade precis hur jag kände! Jag vill inte ha ngt svar, ville bara få ur mig allt! Grät till och med när jag skrev!!
Antingen så var det jobbigt att få ur det eller så är det helt enkelt den tiden i månaden! :P

Hur ska man göra egentligen? Ska man svälja allt när man blir sårad?! Eller ska man bara ta emot och tänka att, jaja... låt den personen tycka så då! Skulle verkligen vara den som inte bryr sig vad andra tycker om mig, men jag kan bara inte stå och ta smäll efter smäll! Detta har legat som ett gift i mig. det känns rätt nu!


Vet ni vad?! Fick reda på att min bror gått och vunnit 41 000:- på oddset!!!!! Han satsade en hundring! Jä-la gubbe!! :)) Så det är ju inge idé att jag går och köper lotter och annat... Min familjs kvot på vinster är redan passerad!! Klart jag är glad för min bror och hans goa familj!!! De om några förtjänar detta... GRATTIS!!


Kommentarer
Postat av: Annica

Jag tycker att du gjorde rätt. Att hålla inne sånt tär på själen. Förstår dig precis. För jag är en sån som sväljer och håller käften. Men tillslut brister det. Och oftast blir det vid mindre bra tillfällen...

Att skriva är toppen. Den som läser blir inte påverkad av ditt kroppsspråk eller nyanserna och känslorna när du pratar. Personen ser bara orden och kan på så sätt enklare ta till sig det du skriver och förstår det lättare.

Hoppas att livet går din väg nu.

KRAM!

/Annica

2009-10-05 @ 20:37:06
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag blir sårad, precis vad dessa människor vill att man ska bli. Så vi får ta oss i kragen och fråga oss själva: Är dom värda det, att vinna över oss ?

Nej, det är dom inte. Det sjuka är att det är dessa personer som har problem.

Kram till dig Anna, som gjorde helt rät!!!

2009-10-07 @ 15:23:39
Postat av: Annica

Ja man kan ju aldrig veta om det blir bättre eller värre med att ösa ur sig. Men man måste ju se till sig själv först och främst. Och mår du bra mår de runt om dig bra. Så jag röstar för att ösa ur sig!

KRAM!

2009-10-07 @ 16:36:03
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/
Postat av: Karin

Hålla skiten inom sig funkar inte !

Du gjorde ju helt rätt !!! - Tog det direkt med den det berörde också, i stället för att som så många snacka skit med andra istället.

Kram på dig !

2009-10-07 @ 18:50:34
URL: http://karin.hermansro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0