Licensjakt välkommen!

Det var på tiden att licensjakt på varg kommer! 
Det gnälls hela tiden om att vi har sååå lite varg i förhållande till storlek på vårat land... Men om vi ser det så här, ungefär hälften av Sveriges alla vargar befinner sig i Dalarna! Jag tycker inte det är så mycket varg i Sverige, OM man ser till att de ska finnas i HELA Sverige. Men när de nu befinner sig ca 100 vargar i lilla Dalarna så är det för mycket! Välkommen licensjakt i mina ögon... TACK regeringen!!



Vad händer annars i min lilla värld!? Jaa, inte mycket! :) Eller snarare FÖR mycket, mäktar inte riktigt med och min kropp håller på att protestera av all stress mm... Har ont i kroppen och får migränattacker hipp som happ.
Fryser och muskelinflammationerna avlöser varandra. Tog en timeout i början av veckan... Upp och körde barnen till skolan och la mig för att vila, men somnade och sov till klockan ETT!!! Ett tecken på utmattning? Ska jobba idag mellan 12 och 21:15, känns inte så där jätte roligt, men det får gå. Riktigt rörigt på jobbet nu, tre nya boende...

Linnea är hemma idag från skolan, hon hade en riktig klantdag igår i skolan.. Ramlade i gymnastiksalen, så hon har världens brännsår på knät. Kan inte räta ut det heller, bara haltar omkring. Sen halkade hon på badet och slog i svanskotan! Ajaj.. Hon får en vilodag! :D



Nu väntas det KAFFE så jag blir lite piggare... Skönt att få vara lite ledig i helgen!!!!  Kanske hittar på ngt skoj att göra, vem vet. ;)

Ha en jätte trevlig fredag... och ni...   Titta på denna man!!!


Kommentarer
Postat av: thea

sv: haha ja det där känner jag igen, man tröttnar typ aldrig på hennes låtar!

ja tove är bra, såg att hon skulle köra en låt med the sounds, tror det kommr vara riktigt bra.

hoppas du kan se det på jobbet då, :)

2009-10-23 @ 10:55:51
URL: http://tthea.blogg.se/
Postat av: Emelie

Fin blogg :) följa varann genom bloglovin? :D



Läggg till mig först så lägger jag till dig sen isf :D <3

2009-10-31 @ 03:21:54
URL: http://weao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0