Ibland vill jag bara sparkas!!

Ibland får jag bara sån här frustrationskänsla!! När det bara kryper i kroppen och man blir galen på allt. När man känner sig sviken, bedragen och helt enkelt ensammast i världen! Ibland känner jag sån avsmak på mänskligheten! Funderar på hur folk beter sig, varför de beter sig...

Varför ska inte jag kunna dejta?! Varför ska inte JAG kunna få roa mig som alla andra? F-N! Jag har varit singel i snart ett helt år! Varför ska JAG då ha dåligt samvete?? Damn! Shit.... NÄE Anna!! Nu ska du leva livet! Njuta av det goda i livet... Det är du baske mig värd, du har gjort vad du kunnat, mer än vad du borde!!


Förut så la jag mig under ett täcke någonstans och bara grät när frustrations känslor kom! Men jag har blivit starkare nu, jag vill få utlopp av dessa känslor! Utnyttja denna negativa energin till någonting positivt!!! Jag upptäckte detta när jag började på boxning nere i Skåne för ca 3 år sen. Jag var en grå liten mus som inte syntes. Jag vågade knappt säga hej till någon jag inte kände!! När vi var helt utmattade och sen skulle slå allt va vi hade på den där kudden så hände något i mig! Jag bara slog och slog! Trots att jag var helt utmattad och hade mjölksyra så slog jag.... Efter det så var jag så lättad!! Tror jag fick ur mig flera års helvete den timmen.

Utvecklade detta till Kickboxning i stället då jag ville använda benen med! JISSES vilken underbar träningsform! Jag blev helt förälskad! Saknar det som bara den. Hittar dock ingen kickklubb här i dalarna!! :( Men, finns tydligen thaibox i Falun.... Ska se vilka dagar den är, hoppas man kanske kan gå på den?! Göra något!



Kommentarer
Postat av: Lotta

Klart du ska ut och roa dig!!!Fan, det är bara DU och ingen annan som bestämmer över ditt liv!



Ha kul, det är du värd, lev livet, ut o dansa, hälsa på folk.. NJUT!!!!!



Mmmm.. Saknar oxå kickboxen.. Tänk, lilla Vollsjö hade det... Hmm..

Ligger just nu i sängen med ett frostlandskap utanför, helt underbart!!! Temeraturen visar -6 och jag njuter i fulla drag :)



Kram min bästaste Anna!! Miss U SO much!!!!

2009-10-02 @ 05:59:49
Postat av: Sara

Tufft med Kickboxing! =)

Ha en bra dag!!

2009-10-02 @ 08:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0