Gamla tanter i Mohawk?!

Det var då hiskeligt vilka krämpor man ska ha hela tiden! Inte nog med att huvudet, ryggen och axlarna krånglar, nu börjar mitt knä med!! Eller nu,,, det började väl för en vecka sen, men det ger sig inte! Gör inte super duper ont, utan mest när jag reser mig efter att jag suttit eller legat ner... Lite svullen med! Undrar vad det beror på, omman ska vila, eller bara fortsätta ge järnet som jag gör! Önskar man hade en privat liten läkare i släkten ibland. Just nu finns det väl inget på kroppen som är smärtfritt. Jag börjar väl bli gammal! :)


Jag har jobbat hela helgen... Känns lite roligt att "mina" tanter gillar min frisyr!! Trodde de skulle få dåndimpen när de såg mitt snaggade huvud först, men nä... Några har till och med frågat vem min frisör är så de kan gå dit och klippa sig som jag!! :D Skulle inte det vara tufft!??! Gamla tanter i mohawks?! Förlåt anhöriga, det är mig ni får skylla på om era mammor, mormödrar osv en dag är kortsnaggade med lite tuppkam! :P

Fast nåja, det finns ju de tanter som tror jag är en kille med,, Inte lätt att se dåligt, höra dåligt och vara dement... Klart vi korthåriga är killar! Anders är mitt alias! :))


Kommentarer
Postat av: Tessan

Hej. Brukar aldrig kommentera folks utseénde/kläder osv.. Men måste bara säga att av dom bilderna man kan se på din blogg så är denna självklart snyggast. Du passar i frillan! :)

2009-10-05 @ 13:10:29
URL: http://www.beuws.blogspot.com/
Postat av: sandra lyman gustavsson

Hejhej :), allt bra med dig?

Följ mig med bloglovin.

Kram Sandra!

2009-10-05 @ 17:15:53
URL: http://smtlg.webblogg.se/
Postat av: Åsa

Verkligen jätte snygg är du !!!

2009-10-07 @ 15:25:01
Postat av: Anna

Men tack skaru ha Åsa!! Va glad jag blir!! :))

2009-10-07 @ 19:47:41
URL: http://annawahlgren.blogg.se/
Postat av: Karro

Guuud vilken snygg frisyr!

Jag går själv och drömmer om en mohawk, men jag tror inte att jag kan bära upp den så bra, du har verkligen benstruktur till det. Skitsnyggt!

2009-10-23 @ 13:04:39
Postat av: Anna

Tack Karro!!! Det värmde!! :D

Trodde inte jag skulle passa i kort heller,,, var rädd att se ut som en kille ;)

2009-10-24 @ 00:34:48
URL: http://annawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0