Fredag = Ledig = PARTEEY!

YES! Äntligen!! ÄNTLIGEN en ledig fredag!! Ska till Linda på fest och det ska verkligen bli HUR roligt som hellst!!!!
Har börjat lite smått med en "liten" pärondrink! :)) I'll tell you all about this, maybe imorgon... Ska nämligen work some imorgon, så I may not hinner.... ;)


Snart är det älgjakt! Förhoppningsvis blir det jakt med Akita på tisdag! Hon var ut med pappsen igår på marken där de stötts fyra älgar!! Gissa om hon ville iväg!! Skällde och drog som en galning! Min lill snosa!! Min älskade lilla skrutthund.... På söndag morgon ska jag på älgmöte!! Hahahaha... Weeiiii... HUR spännande som hellst.

Puss och Kram på er från en sprudlande glad Anna!!!!
HA nu en darn trevlig fredags

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag funderar lite på hur du har fixat din blogg så fin !!! Vill så gärna ha hjälp av någon att fixa min !!!

2009-10-09 @ 16:06:41
URL: http://lyckeliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0