Dessa Vargdebatter...

... Vilken sandlåda!!! Visste ni att jägare är stora feta gubbar som inte har ngn som helst kunskap i djur och natur?! Visste ni att jägare sitter med bössan i högsta hugg, sitter med pluntan och sippar på spriten och väntar på att det rör sig i buskarna så att de kan skjuta innan de ser vad det är som kommer fram?! Visste ni att ALLA jägare hatar ALLA vargar och vill utrota VARENDASTE en!? Så är det, om man läser vad "Vargälskaren" skriver.

Läs en av lekstugorna HÄR!

Som sagt, JA, det finns rötägg i Jägarkåren! JOO, det finns rötägg i "naturmupparnas" värld med! Tycker det är sorgligt att det ska bli debatter som spårar ut totalt fullkomligt... Oftast är det Varghatare som vill utrota vargen helt som lägger sig i diskussioner, vilket resulterar givetvis att Vargälskarna får vatten på sin kvarn...

Läste en artikel från februari 2003 i Falu Kuriren. Där stod att det fanns 100 vargar DÅ, och att den fördubblats på en treårs period, alltså fanns det ca 50 vargar år 2000. Skulle det då nu, nästan 7 år senare "bara" finnas runt 200 stycken? DÅ var det förslag om att man skulle minska målet från 200 vargar till 150 stycken.... Personligen så är jag ganska övertygad om att målet 200 vargar har passerats för ett par år sen.

Jag hoppas och önskar att licensjakt på varg kommer nästa år! Vill inte ha Vargen runt husknuten. Tydligen så hade denna varg som syntits här följt efter en dam med hund en bit... Hoppas den har dragit vidare nu!


"En rastypisk jägare!!"  =)


"Min folkilskne Killingmachine!!"  Oooh yes! She kan lick you to death!!  


Nä, nu har jag formaterat om datorn och installerat Office igen, så NU kan jag återgå till pluggandet. Bara 2 veckor kvar av Naturkunskapen och Företagsekonomin!! Sen börjar Religionen =( och Hotellkursen. Ikväll blir det att jobba lite! Har ju varit ledig nästan en hel vecka!! DET var välbehövligt kan jag upplysa!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Takai

svar;

lägger till dig nu gulle! :D

vad vill du se i min blogg? :>

2009-10-01 @ 15:12:52
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Dog News

Har du skrivit på i vargdebatten?

2009-10-01 @ 16:03:22
URL: http://blogg.aftonbladet.se/dognews

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0