Äntligen får jag tillbaka en timme....

HELG! LEDIG för en gångs skull... HUR underbart som helst! Välbehövligt som fään... Fick besök av syster och hennes Pär, sen gick vi till mamsen och fick lite mat! Har druckit ett par glas rött och tagit mig ett bad med badsalt och spaljus... Avslappnande som bara den. Syster har knådat mina axlar lite grann och det var värre än någonsin! Hur det nu kan bli värre... Igår jobbade jag från 12 till 21:20, snacka om kaos! Vi var enbart vikarier!! High Chaparal på hög nivå!! Men, det blir lite roligare då oxå... Roligt gäng var vi. Jag, Pierre, Kerstin, Ann-Sofie och Yan. Blev lite skratt under fredagskvällen.

Imorgon ska jag ta mig till Borlänge och lämna Nathalie till sin pappa, Linnea ska åka med Adam och Gustav ner till Stockholm för att träffa sin pappa, så då blir det bara jag och Akita en vecka nästan! Fritt fram för lite bus! :P
Nåja, jag jobbar 6 dagar nästa vecka, så det kanske inte blir SÅ mycket bus, men lite hoppas jag på... Hihi!


En dag här förra veckan så hände en lustig grej... Fick ett samtal av en kompis som kände en kille som ville ha mitt nummer, hon frågade om hon fick ge ut det. Senare samma dag så fick jag sms av min kusin som kände en kille som ville ha mitt nummer, det var INTE samma kille!! Vilken slump va?! Haha... Loppet kanske inte är kört för Anna iaf! Visst är det typiskt när man beslutat sig för att ge fan i killar?! Men,, lite dejtande har väl ingen dött av?! ;) Det kan ju hända att man springer på Mr Right! Nä, nu ska jag hem och ta det lugnt... Kom ihåg klockan inatt! TILLBAKA en timme! :))


Jag å söta Ramona på Pitchers...

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja!!!! Busa på!!! Det är du värd!

Jag har ställt tillbaka klockan vilket resulterade i en pigg Lotta kl. 06.15 imorse!! Hmm... Hector var också pigg så en långprommis i det gråa vädret blev det:).

Imorgon bes., håll tummarna att sen går igenom så jag kan sälja den:)



Miss U!!! Kram!!

2009-10-25 @ 07:58:56
Postat av: Anna

Sv: Men Lotta! Man ska utnyttja den timmen till att vila ut sig.... :D Jag sov gott till 9:45 ungefär, då kom Nathalie hem och skulle packa.

Jag håller alla tummar jag kan!! Längtar tills du mellan landar här!!



KRAMAR och PUSSAR till UNDERBARA du!!!

2009-10-25 @ 11:11:59
URL: http://annawahlgren.blogg.se/
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Halloj :)

Allt bra med dig?

Hoppas du får en bra dag!! ;D

Kraamis från mig (:

2009-10-28 @ 13:10:40
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: Emelie

har lagt till dig med :D

Hur mår du då :D

2009-10-31 @ 12:05:11
URL: http://weao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0