Snart så...

SNART är det första advent!! Jag vet inte hur jag ska hinna med att få det pyntat och klart tills på söndag, men jag får helt enkelt göra mitt bästa... Risken är att man inte kommer sova något alls på lördagsnatten, men klart SKA det vara på söndagen när jag vaknar! :)

Jag är en manic när det kommer till jul, Lite för mycket kanske... Men jag älskar traditioner! Tända ljus, mysa bland det röda och guldiga pyntet. Dricka lite glögg och käka ngn pepparkaka. Helst skulle man ju ha ngn att mysa med oxå framför den sprakande brasan. ;)

Har jobbat till 21:15 idag så jag är en anings trött. Har jobbat lite för mycket nu... Tis, Ons, Tors, Lör, Sön, Mån, ons, Tors, fre och så fick jag in en dubbel i morgon lördag! Börjar 6:45 och slutar 20:30, med ett hål på två timmar mitt på dagen. Lite små jobbigt att jobba sent och börja tidigt dagen efter, men det får gå!! Skulle egentligen vara ledig imorgon, men det var lite sjukdommar så jag fick hoppa in. Pengar är välkommet.
Nä, om man skulle ta och sova så man orkar med morgon dagen... Värker i både rygg och skuldra =(




Bjuder på gammal bild... Kram och sov gott!!

Kommentarer
Postat av: Anki

Tråkigt att du inte kunde följa med igår, men ny prommis är inplanerad på Lördag 5/12 kl 12 istället :) Hoppas ni kan komma! Kramar!

2009-11-29 @ 09:41:57
URL: http://cutecherryann.mittspejs.se
Postat av: Claudia

Hej hej, kikar in och önskar dig en underbar söndag! =)



Kram!

2009-11-29 @ 13:55:33
URL: http://claudiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0