Midvinterblot!!

Ja usch, det har varit några tunga och konstiga dagar nu... Overkligt!!! Kan inte ens föreställa mig för hur det är för moster och kusiner... Dödsannonsen var i tidningen idag och det märktes på jobbet hur omtyckt han var!!
Blir nog fullsatt i kyrkan på begravningen.


Igår var jag och 14 andra från mitt jobb på tomteland i Gesunda, det var dags för Midvinterblot!! Tre rätters och underhållning i tomtens verkstad!! DET ni!! ;)

Det var hur roligt som helst!! Tänkte man kunde ragga upp en tomtenisse, men det fanns inga snygga tomtenissar.. ... eller jo, det fanns det ju men de var bara av kvinnligt slag! Nåja, det går ingen nöd på mig. Plenty fish in the sea, eller hur?! ;D

Om man kanske skulle ta och krypa till kojs?! Sådär lagom roligt att sluta 20:30 och börja 6:45 dagen efter, på en söndag dessutom!!


Akita och Jag!!


Kommentarer
Postat av: Anki

Stackare som måste jobba så mycket :/ jag är rätt nöjd att jag slipper idag ivarjefall :) Ha en bra dag! Hoppas vi ses på onsdag! Kram Anki!

2009-11-22 @ 08:25:51
URL: http://cutecherryann.mittspejs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0