Things are going my way!



Äntligen verkar fru fortuna ägna lite tid till mig!! Först bostadsbidrag, lön och annat roligt. Idag fick jag även ett telefonsamtal av min chef! Hon frågade mig om jag var intresserad av en vikarietjänst på 50%!! Med andra ord gå på schema!! Visserligen inte hur länge som helst, men ändå!! Slipper oroa mig för att stå utan pengar ett tag framöver... Så nu blir det plugg 100% och ev jobb 50%. Ska träffa henne imorgon och kika på schemat för att se om jag kan få ihop det med skola, barn och annat... Men, jag tror jag ska tacka ja, även om det kommer bli tufft.

Nu ska jag slappa lite efter en tuff dag på jobbet! :)   Because I'm worth it!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0