Melodikryss

Godmorgon godmorgon! Trodde jag skulle få lite sovmorgon idag, lördag och allt... Men ack vad jag bedrog mig! J tyckte tydligen inte att jag skulle sova. Fick ett tips av honom om att det stod en massa om Garmin Astro ( den där pejlen jag ville ha ) i Svensk Jakt. Får se om jag lyckas leta reda på den artikeln sen... Först ska jag gå till mams och lyssna på melodikrysset!! Brukar vara en trevlig sysselsättning så här på lördagsmorgon.

Vill ni lyssna på melodikrysset via webradio så tryck HÄR!!


Senare idag ska jag på ett klädparty hos min kusin..... Lingon & Blåbär. Vi får väl se om jag spenderar ngn slant där. Det visar sig... Jag som nästan bara köper på Tradera!!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0