Harry P.

Yes. Nu har jag bokat biljetter till Harry Potter. Lovade mina barn för ett tag sen att vi skulle gå, men har inte haft tid eller råd förrän nu! Men, bättre sent än aldrig väl? Linnea tar med sig en kompis, så vi blir ett glatt litet sällskap på fyra. Nu är det bara att hålla tummarna på att minstingen vågar se den, men, annars är det väl bara att lämna de större flickorna själva där inne och ta en promenad i Falun. Inte hela världen...


Annars har det inte hänt så mycket i helgen.. Har tagit det lugnt med barnen och hundarna. Bläddrat igenom nya katalogen från PartyLite och doftat på de nya dofterna!! MUMMA!! Härmed har jag bestämt att mina adventsljus ska dofta Kanel & Lagerbär! :) Fina nya kollektioner har tillkommit!! Underbara färger för hösten... Så passa på att boka en visning nu!! ;)

(Klicka på bilden för att komma till hemsidan!!)



Kommentarer
Postat av: Stefan Falkelind

Ska också se harry Potter om jag inte glömmer bort det. Har ju fyra biobiljetter att använda.

2009-08-30 @ 15:15:39
URL: http://falkelind.blogg.se/
Postat av: Linnéa & Elina

Tack för din kommentar, och ha en jättebra kväll! :)

2009-08-30 @ 18:30:32
URL: http://klackarnaitaket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0