GRATTIS MIN STUMP!!

Idag har vi firat min goa stumpa Nathalie som fyller sju år!! Hurraaaaa!!! =)))
Tänk att det var hela sju år sen man låg där på rygg och kämpade sig igenom ett helvete med värkar och smärta! Att man kan förtränga den smärtan så på en gång! Fast, då skulle nog inte så många skaffa ytterligare en knodd... Iaf så tror jag tösen haft en bra dag. Rik blev hon med!! Tror jag får låna lite av henne snart. 

Sitter och skriver på den dumma affärsidén,, vet ju lixom inte hur mycket man ska behöva komma med första mötet... Det är ju meningen att man ska få lära sig lite med???  Usch, vad har jag gett mig in på??? Som om mitt liv inte är nog trassligt... känner mitt huvud kokar av alla tankar som flyger och far. Helst vill jag lägga mig ner och vifta med den vita flaggan. I GIVE UP!!!  Men, det är för fegt va??  *fundera*

Imorgon tror jag vi tar en tur till Sågmyra och lager 157... Ska se om jag hittar ngt till barnen. Nathalie ska få ett par nya skor då hon har ett ENORMT lufthål i sulan på sina springisar. Köpte dem i höstas!! DÅLIG kvalité på den skiten. Tråkigt när det blir så, eller så springer hon helt enkelt för mycket och nöter ut dem på det viset? Men nä,, ett par månader ska de väl hålla trots hennes överaktiva ben..

Nä, om man ska ta och läsa affärsidén för sjuttielfte gången och se om man får ngn klarhet i det hela.. Läggdags sen tror jag. Är såå trött.

Kram kram.

 

Kommentarer
Postat av: Linda

grattis till henne!



Spännande med eran affärsidee! Ser fram emot att få veta vad de är! Kram

2009-04-28 @ 14:47:43
URL: http://wildbyheart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0