Gokväller =))

Jahaja, det var denna Torsdag!! Tiden springer iväg, uscha mej...
Men ååå!! NU slog de mig att jag hade ju bestämt att jag skulle ta mig ett fotbad!! Glömde ju det! :(( Varför har man minne som en guldfisk?? Varför ´glömmer man vad man skulle göra om man blir distraherad för en sekund?? Kan man få altzaimers innan man fyllt 28 bast?? Vilket kommer ske inom en snar framtid btw. Usch! Vill inte bli äldre nu!! Kan man inte trycka på en stopp knapp och behålla ålder utseende och kr.. , eller nja,, kroppen kan vi spola tbx några år ;)

Nä, man ska väl vara nöjd... Finns de som har det värre än mig så jag ska inte klaga. Imorgon bär det av till Eskilstuna. Atlas ska få komma hem :(( Kommer sakna honom så mycket. Har varit underbart att ha honom här hos mig. Vi kommer stanna där i helgen så barnen kan träffa sina kompisar och så klart J. Nathalie ville ha ett litet kalas där med eftersom hon fyller år på måndag. Såg att det ska bli upp mot 20 grader varmt i helgen!! Gissa om jag ska glassa då!?  Man e ju inte hemma och har en massa måsten att göra ;)

Imorgon bitti blir det till att baka bullar, IGEN, så man har ngt att bjuda på när släkten kommer på måndag och kalasar. Undrar vart alla bullar jag bakade sist tagit vägen?? Hmm...  Mystiskt =P

Nä, tjolabahola och sov så underbart gott nu!! 


Kommentarer
Postat av: Linda

Gu va du bakar. Gillar du det eller har du bara blivit rätt uppfostrad?

2009-04-24 @ 08:21:03
URL: http://wildbyheart.blogspot.com
Postat av: Anna

SVAR: Hahaha.. Tror det utvecklats till ren snålhet! En påse bullar e ju svindyrt! ;)



Å så fyller Nathlaie år på måndag! =D

2009-04-24 @ 09:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0