Ensam ÄR stark,, så är det bara...

Efter en lång natts funderande så har jag kommit fram till en hel del,,
Jag funderade läänge på min situation i Skåne och hur den präglat mig en hel del, vill inte skriva för mycket då man inte vet vilka som läser och vad de kan få för idéer. Men, ni som vet vad jag gick igenom vet vilken mardröm jag levde i... och ALLT för att idiotiska, osanna och fullkomligt horribla rykten och lögner spreds om mig.
Det som störde mig mest, var att folk inte verkade bry sig om att ta reda på om de ryktena faktiskt var sanna!! Kan vara rädsla, och det kan jag inte klandra dem för.. Var själv rädd så jag halvt sket på mig ibland!! Panikattacker hade jag med!

Men trots allt detta,, trots att jag är blyg och rädd som en liten nasse, så gav mig F-N på.. DE ska inte bestämma hur jag lever mitt liv!! Jag hade gjort allt rätt förutom att litat på "fel" person och ändå snackades det. Jag förtjänar att vara lycklig! Ingen ska dömma mig från vad någon annan sagt! Ingen ska dömma mig utifrån de skor jag bär.... Herregud, jag är människa och en väldigt trevlig, blyg och snäll sådan =)   Jag har fortfarande en låång väg att gå, ´men jag kommer närmare målet varje dag. Nämligen att våga lita på mig själv, tro på mig själv! Jag klarar mig faktiskt alldeles utmärkt själv!! God damn it! ;)

För er egen skull,, ge inte upp att hitta lyckan för att folk inte kan sköta sina egna affärer. Det slutar bara med elände, ensamhet och rädsla. Tyvär kommer folk alltid att vara folk,  men det är i stormen man upptäcker vilka ens äkta vänner är... Jag fick en äkta vän ur Skåne stormen och hon ligger varmt om hjärtat, finns inte en chans att jag skulle välja mina sk wannabe vänner mot henne!! Ett stort bukett rosor till dig Lotta... du betyder så mycket för mig!!  <3

Ha en fortsatt glad påsk!!


Roses for my best friend Lotta.......... 

Kommentarer
Postat av: Lotta

GLAD PÅSK!!



Anna, det du skriver gör mig glad. Du är min bästa vän! Tänk, hitta nån så bra nere i "galna" Skåne.. ;)



Love you FOREVER!!!!!

2009-04-10 @ 11:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0