Bikini premiär :))

Jupp, idag hände det,, Bikinin åkte på!! Låg på mams balkong i bara bikini och solade! Helt underbart vilken värme, låg och svettades och tyckte nästan det var för varmt! =O)   Men, med mina små myror i benen så kunde jag ju inte ligga still särskilt länge, måste upp och hitta på något, vad som helst!! Började med lite smågympa på balkongen, benlyft å rumplyft, situps och armhävningar,, men till slut var det med frustrerande. Men jag ville ju sitta där ute i solen... Så jag gick och tog en bok ur mammas bokhylla och tvingade mig själv att sitta still och läsa!! HEJA mig!! =D

Så nu har jag börjat läsa igen som jag inte gjort på 5 år. Börjar vackert med ett par kapitel i sträck, sen måste jag upp och hitta på ngt. Letade på en gammal sekatör, skulle klippa äppelträden hade jag tänkt, men efter 5 minuters klippande så gick sekatöruslingens skaft AV!! Meeeeen!!!! Jaha, var bara att sätta sig och försöka slappna av igen då.
kom ett kapitel till, sen såg den där snöhögen väldigt malplacerad ut på den annars bara backen, så det var bara att ta fram spaden och sprida ut den där högen så den kan smälta snabbare ;)

Bror och Lukas var på snabbvisit idag... Eller, ja, Lukas blev kvar här och bror fick åka hem själv. Roligt att ha lille skitungen på besök ibland. Men det blir livat i luckan kan jag säga!

Njut av de lilla som är kvar av Påsken nu!! =D 
Kraam!

Önskar Faluns Innebandy damer stort Lycka till i morgondagens match... semifinal mot IKSU, sista avgörande!!!
Nu gäller det!!! Wohooo..........



Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du tråkigt har jag en bra sekatör och ett dussinet träd som behöver tuktas ;)

2009-04-13 @ 16:14:48
Postat av: Anna

SVAR: Haha,, Va trevligt! :) Hade ju underlättat att ge besked om man viste vem man svarade...

Brukar inte klippa träd åt Anonyma ;)

2009-04-13 @ 17:31:22
Postat av: Anonym

sorry, det var lilla jag, ha det bra. kram lotta

2009-04-14 @ 09:15:38
Postat av: Anna

SVAR: haha.. Okaaay!! :D Har du ett dussin träd? :O)

2009-04-14 @ 10:05:37
Postat av: Lotta

Inte jag..En annan Lotta..;)

2009-04-14 @ 18:53:22
Postat av: Anonym

SVAR: Hahaha,,, men va f... !! =)))

Inte lätt att hålla reda på alla Lottor i världen!!

Kram på er båda tre ;)

2009-04-14 @ 22:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0