Back in Bjurs!

Jahapp... Då var man hemma igen då. Trött och sliten. Var en lååångdragen bilresa hem,, var på tok för mumsiga drinkar igår.... :))  Vill bara krypa ner nu och sova några dygn. Var iaf varma sköna dagar i Tumbo. Klippte äppelträd, grillade och eldade gräs. Barnen lekte som bara den och hundarna strosade lösa omkring på gården. Nu är Atlas kvar nere hos Husse så det är riktigt tomt här hemma nu :(  Många tankar blir det.....

Imorgon fyller min lillskrutta hela sju år!! Jisses amalia!! Tiden springer.....

Ska gå ut med Akita nu så hon får kissa lite, sen krypa ner i sängen och soooova...

Sååå trött... ZZzzz....



Jag på Jimmys nya hoj...  Cool e den!! :))

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hojen är ju nästan lika cool som tjejen som sitter på den =)

Sov gott...det ska jag göra.

Kram på're!

2009-04-26 @ 23:08:51
Postat av: Anonym

SNYGGING!! :P



Förstår att det är jobbigt... Separationer är skit... Tänker på dig snäckan..



Kram

2009-04-27 @ 19:05:00
Postat av: Linda

Yeah! Så då HAR du alltså åkt hoj! fatta aldrig om du åkt eller ville testa! Säg bara till så styr vi upp en tur. Har ju två så bara att hänga på!!!!

Kram!

2009-04-28 @ 14:49:12
URL: http://wildbyheart.blogspot.com
Postat av: Anna

SVAR: JAA!! Jag har åkt!! YTTERST lite =))

Testat på bana en gång vilket gick inte alltför fort!! =P Blivit att burna runt på åkrar mest! Vill ju inte förstöra andras hojar ;)



Hörru!! Det är LYX med två när inte jag har ngn!! =D

Skulle vara skoj att köra igen dock!



2009-04-28 @ 17:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0