Reklam!

Imorgon alla underbara Dalkullor och masar, imorgon kl 11:30 så slår/rattar ni in Dalaradion, P4 och lyssnar noga!! Min Lillasyster ska nämligen dit och babbla lite. Hon har gjort en låt helt själv hemma i Borlänge som ska försöka komma in på Dalatoppen... JAG ska iaf lyssna noga. Kommer sitta hos frisören just då, men jag vet att han brukar lyssna på Radio P4 så jag kommer nog inte missa det!!!  Lycka till allra käraste syster!!!!!  <3




Gick bra att jobba idag, fick lära mig hur köket fungerade och vad som skulle skötas där, kände mig som en yr förvirrad höna, men jag GREJADE det! Nu tror jag att jag är invigd att se det mesta på jobbet :) Har fått vara närvarande vid dödsfall, en massa blod, sprutor mm.  Tagit hand om kiss o bajs, matning, kräkning, städning, duschning, läggning mm mm....  Jag är mer hårdnackad än vad jag först trodde!


Ååå, sen en till rolig sak!! Kikade nyss på bloggportalen..... Låg 6:a nu!!!!!! :))) Keep it up!

Imorgon lovar jag att jag ska slänga in en nytagen bild på mig oxå, nya frisyren och allt!!!
Ha det gott alla!

Kommentarer
Postat av: Petra

Då vet vi vad vi ska rösta på då i Dalatoppen ;-)

2009-09-02 @ 23:16:51
URL: http://pel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0