Det går uppåt!

Idag ligger jag på plats 7 på blogglistan i Falun! Sakta men säkert klättrar jag mot toppen.. Roligt att ni följer mig och mitt liv! Och inte nog med det.... Besöks rekord idag med! STOR KRAM TILL ER!! 

Såg på nyheterna idag... Troligen blir det licensjakt på vargen i Dalarna till Vintern!! Kan ju återigen påpeka att jag inte vill UTROTA vargen, men när vargen springer inne i byar och jagar tamboskap som får, hundar och katter så är det problem!! Enligt statistiken så skulle det finnas ca 100 vargar bara i Dalarna! Skulle de andra 100 vara utspridda i resten av varglänen då?? Tror det finns fler vargar än vad som sägs.


(Klicka bilden för att komma till artikel i FaluKuriren)


Idag var då min första dag på schemat. Jobbar ju som sagt 50% nu, samtidigt som jag pluggar 100%. Som om inte det var nog, barnen och hundarna ska ha sin beskärda del med. Ibland skulle jag behöva vara 30 personer! Men, det är skönt att ha häcken full! Skrattar bäst som skrattar sist... Frida kom förbi här ikväll när jag slutat jobbet,, klippte till henne :) Hon ville vara nyfrissad till båten på fredag, och SJÄLVKLART ställer jag upp på dem jag håller kär! Nu är det bara jag som ska klippas till, och det kommer att ske på Torsdag! Tror jag kör stenhårt på Mohawk!!!!! Ska in till stan imorgon.. Måste in på systemet om jag ska orka med bussresan ner till Stockholmo på Fredag... 6 TIMMAR på Buss! Jisses, vi ska till Stockholm, inte Malmö!!

Nä, nu ska jag krypa till kojs! Gonatt gonatt...


Kommentarer
Postat av: Hanna

vargar är så fina! :D

2009-09-02 @ 08:24:31
URL: http://www.litetkakmonster.blogg.se'

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0