Blää..

.. Idag är ingen rolig dag... Antar att helgen tar ut sin rätt. Trött som en sengångare.....

Jobbade igår mellan 15,30-21,15, ingen lång tur, men det räckte. Timmarna gick saaaaktaaaa. Träningsvärk i magen, träningsvärk i låren o vaderna, ryggont. Ja, jag får vällan skylla mig själv, I know :) Går/dansar man i Skyhöga klackar från klockan 19-02 så är man korkad. Sprang ner till hytten efter klockan två och satte på mig bekvämare sneekers, sen var det fullt ös igen.

Träningsvärken i magen kom efter skratten... Vet inte hur mycket jag skrattade under helgens resa.

Ska få lite bilder av brorsan sen. Tror han var en mer flitig fotograf än mig, jag hade ju annat för mig!! :D


I Hytten 18:21. Grabbarna köpte små "likörspermier" till oss brudar! :)




I hytten sjöngs det Bumbibjörnarna för fulla muggar,, Sorry hytten brevid att ni fick skäll av vakten Anita,, det var vi som var de skyldiga!! :)))


Ja, det finns fler bilder som kanske inte är så städade... Så jag struntar i att lägga ut dem!! Ni får ha överseende och istället fantisera om hur det kan ha sett ut!! ;D


Bjuder här på ett citat ur Ice Age 2 som sades en hel del gånger under resans gång!

"Ibland så kräks jag!" 


Kommentarer
Postat av: D

Hellu där:P

2009-09-07 @ 19:24:55
URL: http://disies.blogg.se/
Postat av: Jessica

Likörspermier, fan va fyndigt ='')

2009-09-07 @ 20:10:56
URL: http://iamjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0