Minisemester...

Jisses va solen gassar!! Tvungen att gå in en vända så man inte utvecklar solexem på gamla dar!  Har Lukas på besök idag, hur mys som helst!! Varit nere och badat en sväng idag med... Jag, Nathalie, Lukas, Linnea och Hillevi.




Imorgon ska jag till Bjursåsgården och träffa enhetsledaren där,, jag ska nämligen ut på praktik innan skolstart till höst. (om jag nu kommer in). Imorgon kväll blir det att åka till stan och gå på Katarinas inflyttningsfest!!! Tjohooo vad det ska bli roligt...

Pratade lite med J och på Lördag morgon åker troligtvis jag, barnen och hundarna ner mot Skurtorp för att hälsa på honom. Det var länge sen nu, tyckte han kunde få träffa hundarna och så kan jag passa på att hjälpa honom med annat. Blir en liten mysig minisemester på några dagar... Hoppas det blir fortsatt kanonväder bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0