Världen är grym...

Tänk att gå och bära på ett liv, längta så efter den lilla och känna sparkarna, känna livet inom en... Kommer ihåg att det var det vackraste jag upplevt!! Tänk att JAG skulle bli mamma!! Jag VET hur det känns att vara så lycklig! Vad jag däremot INTE vet hur det känns, jag kan bara ana...

...tänk att känna sammandragningar i v 23! Tänk att få åka ambulans i ilfart till sjukhus för att sedan föda en livs levande liten tjej!! Tänk dig att läkarna springer med henne för att göra allt de kan för att hjälpa henne att fortsätta sitt liv, att inte få hålla henne i sin famn som är det finaste man kan göra Inte känna lyckoruset och glädjetårarna som faller ner över kinden. Att inte få hälsa sin lilla välkommen till världen... Tänk att föda ett liv och efter ett litet tag få beskedet att hon inte klarade sig!! Hennes lilla kropp orkade inte...

Jag hoppas innerligt att du hittar styrka att ta dig igenom detta vännen!! 

Sov gott lilla Alice!!!


Kommentarer
Postat av: Li

Åhh vad roligt att höra :) Lillsyrran är grym.. har inte hunnit spela in något själv men länkar gärna en till då hon sjunger :)



http://www.youtube.com/watch?v=JNalbmERmAE



Kram

2009-07-01 @ 19:04:01
URL: http://listolpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0