Magsjuka?!

Nä, jag vet inte om vi åkt på den än! Mamma ringde dock igår och sa att hon fått magsjuka!! Oooh No!! Vi som umgåtts en del i helgen... Gjorde i ordning i barnens rum igår, plockade ur sängarna som var fyllda av gosedjur! Placerade hinkar och handdukar vid sängarna, bara utifall att! :) Inget kräkande inatt dock, men lillsnosan mådde illa i morse och stortösen hade halsont så hon inte unde svälja. Själv är jag lite bubblig i magen så jag vågade inte skicka barnen eller mig till skolan, inte när jag vet att vi KANSKE kan få kräksjuka. Inte hygglo mot andra friska  om vi nu får det! :(   BLÄÄÄÄ!!!  



Jag hade tänkt införskaffa mig, hör och häpna, en klänning!
Är på jakt efter en 50-tal klänning, Rockabilly typ! :) Jag är ju ingen som använder klänning i vanliga fall, men i vissa sammanhang så behövs det nästan det... Dock är det ju inte det lättaste att hitta något som passar!!! Är det inte för stort någonstans så är det för litet på andra ställen!! *suck*
Tur man har lite kontakter som innehar körkort för symaskin!!!!!!!! ;)
Gäller bara att hitta en modell jag vill ha, själva tyget lutar åt svart, med vita prickar!!
Har kikat på dessa:





Hmm... Ja, vi får se vad det blir, OM det blir!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Magsjuka måste vara det värsta som finns! Hoppas ni klarar er :)

2010-01-26 @ 15:16:22
URL: http://josefina.blogg.se/
Postat av: Anki

Jag kan rekomendera att kika på www.sivletto.com, söka "rockabilly" på tradera och www.hepcat.se Där finns det MYCKET snyggare 50-tals kläder ;)

2010-01-27 @ 20:10:25
URL: http://cutecherryann.mittspejs.se
Postat av: Anna-Maria

Håller tummarna för att ni slipper magsjuka! Usch och fy!

Fina klänningar! :)

2010-01-29 @ 15:37:59
URL: http://www.skruttan.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0