Underbar helg...

... och dåligt med uppdateringar! Så kan det gå när man har annat för sig!! Tar en paus från skolböckerna och städandet nu så jag kan skriva lite, i väntan på att kaffet ska bli klart. :)
Vad ska man skriva då?! Hmm... Har iaf haft en kanon bra helg!! UNDERBART väder... Sol och värme... pulkaåkning, korvgrillning, mysig frukost på säng, en dag på kupolen... Vad mer kan man begära?! :)

Saker blir inte alltid som man tror, det kan man ju lugnt säga. Men, man gör det bästa av situationen och förhoppningsvis,, så löser allt sig till det bästaste. Jag hoppas och tror på det!!






min alla hjärtans dag frukost som barnen kom med,,,, <3
Lägg märke till osthjärtanen!! Sen är det hjärtan av hästkorven med!
Väldans pysslande av mina små älsklingar!!


Kärlek! =)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Klart allt bara blir det bästa till min bästaste Anna!! :):) Underbara barn har du, underbar hund och en ........... ?! ;)

Älskar dig!!! Miss you!!!

Puss!!

2010-02-16 @ 14:37:01
Postat av: Sandra E

Vilka söta tjejer du har! Åhhh va mysigt att få ett sånt uppvaknande! Mina pojkar mest skriker när de vaknar :P Men det blir väl bättre!



Har en liten tävling på min blogg för att fira lite =) Kika gärna in och var med! Kram!

2010-02-21 @ 22:41:22
URL: http://hackmorasandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0