Nytt liv... ...ny blogg??

Nytt liv,, kanske ska man börja på en ny blogg...?? jag vet inte än, men jag funderar på det. Känns som att denna gamla blogg symboliserar singel morsan som kämpade för sin överlevnad, eller något sådant. :)

Jag vill byta efternamn med, känns inte rätt att bära detta namn längre. Vet dock inte hur jag ska gå till väga eftersom barnen mina heter det och jag vill ändå ha samma som dom. Hur gör man egentligen??? Vill ju inte gifta mig redan idag, trots att man e nyförlovad!! :))

Idag började barnen tvåan och sexan med... Helt sjukt vad tiden springer iväg.



Jag funderar lite... När man sätter ett barn till världen, är man inte skyldig då att se till att detta barn känner sig älskad?? Det ska väl inte spela någon roll om föräldrarna är oense och i luven på varandra?? Man separerar för att vardagen inte fungerar ihop tillsammans, men man ska väl ändå fortsätta visa kärlek till barnen? Även om man inte träffar barnet/barnen varje dag, så kan man visa att man finns där!! I dagens samhälle finns det ju både telefon och internet! Man kan skicka ett brev, ringa och säga godnatt.... Är jag helt off som tänker så?? 

Det kan ju inte behöva vara så att ansvaret ligger på den ena att se till att den andra ringer och bryr sig??? Det verkar som att flera tycker så ändå...

Vet flertalet som har barn med pappor som inte bryr sig, eller som nästan helt sagt upp papparollen... Skrämmande att det är så vanligt. Jag skulle inte kunna tänka mig ett liv utan mina döttrar! Jag älskar er!!

Nu ska jag vänta in syster, ska öva på sminkning inför den stora dagen!! :)


Jag och änglarna på skolavslutningen....

Kommentarer
Postat av: Lotta

Det va längesen det hände nåt här :)



Fast, det händer ju desto mer i verkliga livet som sagt!! Grattis igen till förlovningen!!



Stackars N som har en sån pappa, inte höra av sig, fyyyy Fast, vad förväntar man sig efter allt...



Kram på er!! Saknar er!!! Har ni vägarna söderut vet ni här finns plats!!!

2010-08-18 @ 15:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0