Uppdatering.....

Kanske lagom att uppdatera en gång i månaden?? :)

Nä, jag har varit riktigt kass på att uppdatera och ska försöka skärpa till mig!! Vill ha en ny design på bloggen, fräscha till den lite. Kan ju inte detta med koder hit och dit, så det tar ju en evinnerlig tid att få det som jag vill!!
Kanske ska be älsklingen om hjälp.... Datanerd som han nu är!

Den 27:e April fyllde min lilla tösabit hela åtta år!!! Vart sjutton har de åtta åren tagit vägen?? Jag måste snart hitta den där stoppknappen så jag hinner ikapp tiden.

GRATTIS TJEJEN!!!



Sen har man gått och blivit sambo! Inte bara katter som flyttat in, husse följde med!! Så det har packats kartonger, rensats lägenhet ( som nu är ute på försäljning!! ), och städats. Spännande är det och en del att vänja sig med! Hade ju gått och vant mig med att bo själv!! Men, det ska nog gå bra. Känns rätt...

Mitt uppe i alltihop har vi gått och blivit med cross!!!!  ÄNTLIGEN har jag en tvåhjuling med motor!! Vi skaffade oss en varsin Suzuki RM-Z 250 -07:a. HUR roligt som helst... Beställt skydd och kläder från USA så nu är det väl bara det vi väntar på innan vi törs gasa på för fullt!! Skör som jag är så har jag lyckats få blåmärke UNDER foten av kickandet. Kanske bäst att ha crosstövlar och inte gympadojjor när jag ska kicka igång den??? För att inte tala om mina vackra vader!! Väääldigt vackra blåmärken, hela 9 stycken varav ett är ett jätte märke! + ett skrapsår på vardera ben och näää, jag har inte ramlat. Slänger upp lite bilder på våra ögonstenar och sen tackar jag för mig idag iaf. Sen får vi se om det tar över en månad innan nästa inlägg kommer... ;)




Min pärla....


Älsklingen med sin pärla...


Kommentarer
Postat av: Lotta

Tillbaka i bloggvärlden? ;) De är väl inte så konstigt du inte hinner med, massa nytt i ditt liv nu ju! :D



Se bara till o inte slå dig helt sönder o samman nu;)



Kram älskling!! MISS YOU!!!!!!!

2010-04-29 @ 09:50:36
Postat av: Anna

@ Lotta: En hel del nytt har det blivit ja... :D



Du, jag lovar ingenting,, ska bli fränt när skydden kommer så man kan leka på riktigt! :P



Saknar dig med bruden!!! BIG HUGS!! <3

2010-04-29 @ 10:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0