Men orka....

... Så trött på att du lägger näsan i blöt konstant! Sluta tvista till allt jag skriver när du förmedlar saker runt omkring! Vad jag menade med att använda fantasin om hur det såg ut, så menade jag att vi var ett gäng som inte var direkt nyktra! Efter att ha sett bilderna så beslutade jag mig inte för att publicera dem pga att vi såg bedrövliga ut. Fast jag börjar tro att det var vi fotografer som hade en dålig dag! :)) För så fulla var vi inte!

Blev inte ens "Ibland så kräks jag".


Här,, vassego! Jag bjuder på den... Jag ser heldrogad ut! Så här såg nästan alla bilder ut!

Här kommer någon bild där man ser städad ut med, för ja var inte drogad! Bara jävulskt glad, och liiite rund under fötterna!! :))


Jag och Mona!!

Idag har jag haft en migrän dag... Nyss tagit en dusch, så nu blir det sova... Hoppas morgondagen blir bättre. Har gått omkring och varit allmänt frustrerad idag bara. Skulle vara nice med ett kickboxing pass igen! Skit att det inte finns i Falun!!!! VILL!!!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Du har ju några fina kort iaf. Själv ser man ut som f-n, för det mesta :) full el drogad el ännu värre!

Ni ser ju ut att ha haft roligt på resan!

Kram

2009-09-08 @ 13:27:40
Postat av: Lotta

Gumman!! BRY DIG INTE!!! Finns folk som inte har roligare saker för sig än att trycka ner andra.. Patetiska småskitar kallar jag såna!! Fy!!!!



Du är underbar och det vet vi som känner dig! :)



Love ya!!!



Superhärliga kort förresten ;)

2009-09-08 @ 22:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0