Snart smäller det!!

Hej och hå! Skulle ju skriva igår, men Uuu... Jag orkade inte! Hade aningens ont i huvudet och började jobba klockan 15:00. Till råga på allt så hade jag sett fel,, jag jobbade ju inte eftermiddag idag utan förmiddag!! HUR kul som hellst, Sluta klockan 21:00 på lördag hem och sova sen börja 6:45 igen på söndagen (idag). NICE! Eller inte faktiskt! Jag som trodde jag skulle vara med på jaktmöte klockan 11:00. BLÄ!! Nåja, det gick bra ändå. Ska få börja på Tisdag med Akita! :D

Frågade papps om jag skulle få ngn med mig... Nääe sa han bara! Haha, WTF! Jag kan ju inte detta heller! Hur fan ska jag bete mig?! Jag ska rapportera var jag och hund befinner mig, men jag kan ju inte deras namn på platser som de har inprintat i hjärnan. Jag har visserligen karta, men den är flera hundra år gammal känns det som. Passen är till och med felmarkerade! :) Jag är ju totalt grön på älgjakt... Men, roligt att de tror på en och låter mig vara med iaf! :D Ska bli riktigt spännande!!!!!!



Min fina Akita ska ÄNTLIGEN få ut på riktig älgjakt!



Oo, Fredagen var hur som hellst kanon trevlig! Underbara vänner hemma hos Linda... Alltid lika roligt att umgås med dom! Avslutade kvällen med en tur till Falun och Pitchers, vilket för övrigt var en ganska boring pub... Man kunde ju bara sitta och dricka öl ungefär. SAKNAR HARRYS!!!!

Nä,, nu måste jag ta tag i resten av dagen. Plugga! Imorgon blir det plugg och jobb hela dagen! *pust*
Ha en trevlig söndagskväll!

Kommentarer
Postat av: Weronica - Med Livet Som Insats

uuhh och jag som är skit rädd för älgar ;P

2009-10-12 @ 14:45:03
URL: http://weris.blogg.se/
Postat av: Frida

Otroligt fin hund och bild :)



mvh

2009-10-15 @ 22:44:07
URL: http://fwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0